Animanga
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Animanga

Prvi forum o anime i manga ostvarenjima iz Republike Srpske! Pridruzite se zanimljivim anime i manga diskusijama!

PrijemLatest imagesTražiRegistruj sePristupi

Delite | 

Kobato

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole 
AutorPoruka
Anchy the anime girl95
Anchy the anime girl95
Admin
Admin

Ženski Svinja
Broj poruka : 693
Datum rođenja : 21.11.1995
Datum upisa : 25.05.2010
Godina : 28

Kobato _
PočaljiNaslov: Kobato   Kobato EmptyPet Maj 28, 2010 5:39 pm

[You must be registered and logged in to see this image.]

[size=150]Kobato.[/size] ([You must be registered and logged in to see this link.])

Genre: Adventure, Comedy, Fantasy

Plot/Summary
Citat :
Adaption of Clamp's shounen manga serialised in Newtype.

Kobato is sweet and perky girl, but also extremely naive about the world around her. She has a "mission", which is to fill a mysterious bottle of hers with the suffering from people's hearts so her wish to go a certain place that she desires to go can be granted. However, she must not fall in love with a particular boy she works with and whose heart she must heal.
Prica naizgled podseca na [You must be registered and logged in to see this link.] gde likovi trebaju skupiti perje, mozda i nije tolika slucajnost uzevsi u obzir da je Clamp radio obe mange. Nadam se da to ovde nece biti slucaj posto su i nekoliko "jacih" fansub grupa pokazale za interesovanje za prevodjenje sto bi znacilo da je u pitanju relativno solidan naslov, no videcemo Very Happy
uzecu od drugarice sad na ljeto epizode pa cu vam reci utiske... da li ste vi gledali ovaj anime i sta mislite o njemu?
Nazad na vrh Ići dole
https://animanga.forumsr.com
Oshi
Oshi
Koyakunin

Broj poruka : 80
Datum upisa : 27.05.2010

Kobato _
PočaljiNaslov: Re: Kobato   Kobato EmptyNed Maj 30, 2010 11:20 pm

Gledala sam.Dala bi mu 6/10
Nazad na vrh Ići dole

Kobato

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh 
Strana 1 od 1

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Animanga :: Anime :: Serije-
Free forum | ©phpBB | Besplatan Forum međusobnog pomaganja | Signalizirajte zloupotrebu | Latest discussions