Animanga
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Animanga

Prvi forum o anime i manga ostvarenjima iz Republike Srpske! Pridruzite se zanimljivim anime i manga diskusijama!

PrijemLatest imagesTražiRegistruj sePristupi

Delite | 

The Most Influential Anime of Your Childhood

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole 
AutorPoruka
Anchy the anime girl95
Anchy the anime girl95
Admin
Admin

Ženski Svinja
Broj poruka : 693
Datum rođenja : 21.11.1995
Datum upisa : 25.05.2010
Godina : 28

The Most Influential Anime of Your Childhood _
PočaljiNaslov: The Most Influential Anime of Your Childhood   The Most Influential Anime of Your Childhood EmptyPet Maj 28, 2010 4:40 pm

Sankaku Complex ::
Japanese asked which anime and manga had the greatest influence over them as children, shaping their lives and aspirations, gave a surprisingly uniform set of answers, with titles such as Gundam and Fist of the North Star evidently doing much to shape the minds of entire generations…

The overall results are as follows:

What has most influenced your life and aspirations?

23.9% TV (exc. anime & manga )

19.7% Anime & manga

19.5% Schoolteacher

18.9% Books

18.7% Father

18.0% Mother

Anime and manga are apparently considered more influential than one’s own parents, at least individually…

What anime and manga have most influenced your life and aspirations?

From the seventies:

For men, 39% listed Gundam as the most influential, followed by Space Battleship Yamato (34.4%), Galaxy Express 999 (32.8%) and Lupin III (32%).

Women admitted to being besotted with Candy Candy (44.6%), Alps no Shoujo Heidi (35.2%) and Manga Nippon Mukashibanashi (31.8%).

Manga Nippon Mukashibanashi was the overall top with 27.3%, thanks to the drastically different tastes exhibited by the sexes.

From the eighties:

For men, Fist of the North Star was top with 34.4%, followed by Touch (30%) and Dragonball (28.8%).

For women, the most influential was Touch (34%) followed by Dr. Slump (24.8%) and Nausicaa (24.2%).

Touch came overall top with 32%, a hit with both genders it seems.

Gundam and Candy Candy have a lot to answer for, it seems…
source

Koji je anime na vas najvise uticao?
Meni je sigurno bio "Pokemon" posto sam zeljela da budem pokemon trener, kupovala one poke loptice i svasta nesto.
Nazad na vrh Ići dole
https://animanga.forumsr.com
CrAzY*GIRL
CrAzY*GIRL
Koyakunin

Ženski Pacov
Broj poruka : 84
Datum rođenja : 25.06.1996
Datum upisa : 28.05.2010
Godina : 27

PočaljiNaslov: Re: The Most Influential Anime of Your Childhood   The Most Influential Anime of Your Childhood EmptyPet Maj 28, 2010 4:43 pm

Na mene...Digimoni xDDDD Obozavala sma ih...brat mi je bio digimon xDDD
Nazad na vrh Ići dole
Mr.Manga
Mr.Manga
Admin
Admin

Muški Broj poruka : 422

PočaljiNaslov: Re: The Most Influential Anime of Your Childhood   The Most Influential Anime of Your Childhood EmptyPet Maj 28, 2010 7:56 pm

Yu-Gi-Oh....Mr.Manga king of game................
Nazad na vrh Ići dole
Freaky Rainbow
Freaky Rainbow
Tomokosho

Ženski Ker
Broj poruka : 174
Datum rođenja : 27.09.1994
Datum upisa : 05.06.2010
Godina : 29

PočaljiNaslov: Re: The Most Influential Anime of Your Childhood   The Most Influential Anime of Your Childhood EmptySub Jun 05, 2010 7:31 pm

Digimoni, Dragon Ball, Yu-Gi-Oh ^^
Nazad na vrh Ići dole
Sonozaki
Sonozaki
Tomokosho

Muški Koza
Broj poruka : 152
Datum rođenja : 01.03.1991
Datum upisa : 03.06.2010
Godina : 33

PočaljiNaslov: Re: The Most Influential Anime of Your Childhood   The Most Influential Anime of Your Childhood EmptySub Jun 05, 2010 11:54 pm

kada sam bio malci digimone sam obozavo sve sam popamtio imena skoro i svake reci to mi je ranije bilo najglavnija Very Happy
Nazad na vrh Ići dole
http://myanimelist.net/profile/sonozaki_i
PunkyHeart
PunkyHeart
Koyakunin

Broj poruka : 33
Datum upisa : 02.06.2010

PočaljiNaslov: Re: The Most Influential Anime of Your Childhood   The Most Influential Anime of Your Childhood EmptyUto Jun 08, 2010 5:08 pm

Dragon Ball i josh jedna ijeg imana ne mogu da se setim -jednostavno sam ih obbo wawa
Nazad na vrh Ići dole
UbicaLegendi
UbicaLegendi
Admin
Admin

Muški Mačka
Broj poruka : 202
Datum rođenja : 26.11.1987
Datum upisa : 17.07.2010
Godina : 36

Poso/dokolice : IT inzinjer -- profesor (:

PočaljiNaslov: Re: The Most Influential Anime of Your Childhood   The Most Influential Anime of Your Childhood EmptySub Jul 17, 2010 12:15 pm

Robotech je def razvio ljubav prema animi... Zatim su usledili Toriton i Gramzord... I sve je kulminiralo sa Zmajevim kuglama uff.. dobra roba xD
Nazad na vrh Ići dole
Anchy the anime girl95
Anchy the anime girl95
Admin
Admin

Ženski Svinja

PočaljiNaslov: Re: The Most Influential Anime of Your Childhood   The Most Influential Anime of Your Childhood EmptySub Jul 17, 2010 5:43 pm

i ti si gledao robotech kao i moj drug? btw i on isto ima negdje 20 god.
ja nazalost nisam gledala robotech ali sada skidam macross ali originalni... ali to je slicno robotechu posto je on ipak iskombinovao tri nezavisne price u jednu. sem toga cula sam da je macross najbolji od tri sezone.
gledala sam Zmajevu kuglu i to je ja msm bio prvi anime koji sam gledala. Poslije idu oni prvi digimoni pa onda pokemoni pa onda oni drugi digimoni pa onda sam gledala preko satelitske na RTL2 (njemacki kanal) mnoge anime serije dok sada nema nista od toga vec samo neki crap od crtanih filmova pa moram da skidam sa neta.
Nazad na vrh Ići dole
UbicaLegendi
UbicaLegendi
Admin
Admin

Muški Mačka
Broj poruka : 202
Datum rođenja : 26.11.1987
Datum upisa : 17.07.2010
Godina : 36

Poso/dokolice : IT inzinjer -- profesor (:

PočaljiNaslov: Re: The Most Influential Anime of Your Childhood   The Most Influential Anime of Your Childhood EmptySub Jul 17, 2010 5:47 pm

naravno da sam gledao!!! pa za taj crtac sam ziveo up

Koji macross skidas?? ima ih dosta... a ja sam gledao skoro sve lol!
Nazad na vrh Ići dole
Anchy the anime girl95
Anchy the anime girl95
Admin
Admin

Ženski Svinja

PočaljiNaslov: Re: The Most Influential Anime of Your Childhood   The Most Influential Anime of Your Childhood EmptySub Jul 17, 2010 6:24 pm

samo macross tj. onaj prvi. SDF Macross je drugi naziv. Ima i onaj Macross 7 ali sam cula da je shit posto ima neki lik sto svira gitaru i tuce se.
Nazad na vrh Ići dole
~Death Ripper~
~Death Ripper~
Koyakunin

Ženski Bizon
Broj poruka : 25
Datum rođenja : 03.12.1997
Datum upisa : 15.07.2010
Godina : 26

PočaljiNaslov: Re: The Most Influential Anime of Your Childhood   The Most Influential Anime of Your Childhood EmptySub Jul 17, 2010 8:47 pm

Dragon Ball, Digimon, Beyblade.... Imala su još 2, ali nmg da se setim imena....>.>
Nazad na vrh Ići dole
PredatoR
PredatoR

Muški Broj poruka : 455
Datum upisa : 28.05.2010

PočaljiNaslov: Re: The Most Influential Anime of Your Childhood   The Most Influential Anime of Your Childhood EmptySub Jul 17, 2010 9:09 pm

UbicaLegendi ::
Robotech je def razvio ljubav prema animi... Zatim su usledili Toriton i Gramzord... I sve je kulminiralo sa Zmajevim kuglama uff.. dobra roba xD
wow i ti si gledao Robotech Very Happy to je prva anime serija koju sam gledao (mada nisam redovno), ali sve je pocelo sa Dragon Ball serijom Cool
Nazad na vrh Ići dole
~Evil Mastermind~
~Evil Mastermind~
Koyakunin

Ženski Svinja
Broj poruka : 36
Datum rođenja : 22.05.1995
Datum upisa : 16.07.2010

Poso/dokolice : Crazy Scientist 8D

PočaljiNaslov: Re: The Most Influential Anime of Your Childhood   The Most Influential Anime of Your Childhood EmptySub Jul 17, 2010 9:59 pm

Yu-Gi-Oh i Pokemoni xDDDD
Nazad na vrh Ići dole
~Mayu~
~Mayu~
Tomokosho

Ženski Svinja
Broj poruka : 107
Datum rođenja : 04.07.1995
Datum upisa : 19.07.2010

PočaljiNaslov: Re: The Most Influential Anime of Your Childhood   The Most Influential Anime of Your Childhood EmptyPon Jul 19, 2010 5:51 pm

"Digimon","Yu-Gi-Oh!" i "Rurouni Kenshin" su nekako najvise uticali,a mozda i "Pokemon".
Nazad na vrh Ići dole

Sponsored content

PočaljiNaslov: Re: The Most Influential Anime of Your Childhood   The Most Influential Anime of Your Childhood Empty

Nazad na vrh Ići dole

The Most Influential Anime of Your Childhood

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh 
Strana 1 od 1

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Animanga :: Anime :: General Anime/Manga discussion-
Free forum | ©phpBB | Besplatan Forum međusobnog pomaganja | Signalizirajte zloupotrebu | Latest discussions