Animanga
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Animanga

Prvi forum o anime i manga ostvarenjima iz Republike Srpske! Pridruzite se zanimljivim anime i manga diskusijama!

PrijemLatest imagesTražiRegistruj sePristupi

Delite | 

Grave of the Fireflies

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole 
AutorPoruka
Oshi
Oshi
Koyakunin

Broj poruka : 80
Datum upisa : 27.05.2010

Grave of the Fireflies _
PočaljiNaslov: Grave of the Fireflies   Grave of the Fireflies EmptyUto Jun 01, 2010 3:19 pm

In the latter part of World War II, a boy and his sister, orphaned when their mother is killed in the firebombing of Tokyo, are left to survive on their own in what remains of civilian life in Japan. The plot follows this boy and his sister as they do their best to survive in the Japanese countryside, battling hunger, prejudice, and pride in their own quiet, personal battle.
1 [You must be registered and logged in to see this link.]
Nazad na vrh Ići dole
Anchy the anime girl95
Anchy the anime girl95
Admin
Admin

Ženski Svinja
Broj poruka : 693
Datum rođenja : 21.11.1995
Datum upisa : 25.05.2010
Godina : 28

Grave of the Fireflies _
PočaljiNaslov: Re: Grave of the Fireflies   Grave of the Fireflies EmptyUto Jun 01, 2010 11:37 pm

eee olja... ovo je onaj anime sto sam ti pricala da je samo za odrasle.. znas onaj tuzni anime sto sam ti pricala da djeca ne mogu da skontaju msm tako sam procitala...
skidam 100% preko raspusta... ovo ce biti za moju dusu xD
Nazad na vrh Ići dole
https://animanga.forumsr.com

Grave of the Fireflies

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh 
Strana 1 od 1

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Animanga :: Animanga downloads :: Anime filmovi, specijali i OVA's-
Free forum | ©phpBB | Besplatan Forum međusobnog pomaganja | Signalizirajte zloupotrebu | Latest discussions